Garantie en klachtenprocedure

Garantie

Op alle producten aangekocht bij Plasmavisie verlenen wij minimaal fabrieksgarantie. Bij een defect of storing bij een televisie en alle overige producten vul je gemakkelijk het storingsformulier in. Plasmavisie heeft van jou nodig bij een defect of storing: je gegevens, factuurnummer, serienummer en typenummer van het product. Je krijgt van Plasmavisie verdere instructies. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welke maat TV dit gebeurt, verschilt per fabrikant. Bij alle overige producten stuur je het product naar Plasmavisie of breng je deze langs in ons Experience Center. De kosten voor de retourzending naar Plasmavisie binnen de garantietermijn zijn in alle gevallen voor jou als consument. De kosten voor retourzending van het product terug naar jou zijn voor de rekening van Plasmavisie. Je betaalt tijdens de garantieperiode geen arbeidsloon en geen materiaalkosten.


Garantie voorwaarden 3 jaar op een TV:

  • Garantie van 36 maanden is alleen geldig op televisies
  • Garantie is niet van toepassing bij val-, stoot-, vocht- of zandschade.
  • Geldig op televisies met een verkoopprijs vanaf € 300,-.
  • Garantie is niet van toepassing bij val-, stoot-, vocht-, zandschade-, verlies of diefstal.
  • Slijtage wegens professioneel gebruik valt buiten de garantie.
  • De 3 jaar garantie is persoonsgebonden en derhalve niet overdraagbaar.
  • De 3 jaar garantie is niet toepasbaar met terugwerkende kracht.
  • Actieperiode loopt vanaf 15 Juni 2017.
  • Bij televisies groter dan 40" heeft u bij de meeste merken de eerste 2 jaar garantie aan huis. Bij het daarop volgende jaar kunt u het product terugbrengen naar de winkel voor garantie.
  • Indien het product niet te repareren is, en vervangen wordt voor een nieuw product, geldt een afschrijving van 1,5% maand, gerekend vanaf de datum van aankoop.
  • Dode pixels zijn uitgesloten van 3 jaar garantie.
  • Druk-, typ- en spelfouten voorbehouden.

Garantie verlengen bij televisies en home cinema producten

Op al deze producten die je bestelt via onze website kun je een extra verlenging van de fabrieksgarantie kopen. Je hebt dan in totaal 5 jaar garantie op het product. Verzekerde risico's: Materiaalfouten en constructiefouten / fabricagefouten / berekenings-, werkplaats- of montagefouten. Je hebt dus 60 maanden garantie onder dezelfde voorwaarden die ook bij de fabrieksgarantie gelden. Je kunt tijdens het bestellen van een product in het bestelproces kiezen voor de optie voor het verlengen van de garantie.

Uiteraard geeft je aankoop recht op gratis reparaties, tijdens de normale garantieperiode, bij niet (goed) functioneren door een verborgen gebrek. Echter de normale garantieperiode is altijd beperkt en ondanks het feit dat de door ons geleverde apparatuur voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen is een vorm van pech, soms na de eerste garantieperiode pas herkenbaar, niet altijd te voorkomen.

Teneinde aan dit probleem tegemoet te komen kunnen wij jou voor een gering bedrag "Aanvullende Garantie" bieden tot vijf jaar lang. Je kunt dit aanschaffen tot na 6 maanden vanaf de aankoopdatum.

Service is tijdens deze periode volledig kostenloos. Bovendien betaal je nooit een eigen risico en worden de voorrijkosten meeverzekerd. Je bent dus voor 1 vast bedrag verzekerd voor een zorgvrije aankoop met zorgeloos gebruiksplezier gedurende deze periode.


Kortom, 5 jaar Plasmavisie zekerheidspolis betekent: 

  • 5 jaar lang zorgeloos genieten
  • Leen toestel

  • Geen arbeidsloon

  • Geen voorrijkosten

  • Geen transportkosten

  • Geen eigen risico kosten

  • Garantie op alle storingen en defecten

  • Geen kosten voor te vervangen onderdelen

  • Snelle reparatie door vakbekwame reparateurs

Copyright 2004 - 2018 Algemene Voorwaarden - Privacy Policy - Cookie statement Copyright © 2016 Magento. All rights reserved.