Klantenservice.

Bekijk hier de meest gestelde vragen.


Garantie

Natuurlijk heb je altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. De standaard garantie verschilt soms wel per merk en per product. Op de factuur vind je de geldende garantietermijn. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Fabrieksgarantie per product categorie:

- Televisies: 2 jaar

- Home cinema: 2 jaar

- Muurbeugels: 10 jaar

- Accessoires: 2 jaar

- AV-meubelen: 5 jaar

-... Lees meer

Bij een defect aan je product vul je het storingsformulier in. Dit formulier is te vinden via de link onderaan elke pagina van deze site in de footer. Wij adviseren voor een snelle en correcte afhandeling dit formulier volledig en correct in te vullen. Je krijgt van Plasmavisie verdere instructies. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welke formaat TV verschilt per fabrikant. Bij alle overige producten stuur je het product naar... Lees meer

Ook buiten de garantietermijn kunnen wij je hulp bieden bij de reparatie van het product. Als je wilt kunnen wij eventueel voor jou de hele reperatie procedure voor je afhandelen. Wij zullen een defect zo uitvoerig mogelijk in behandeling nemen en het op een zo spoedig en best mogelijke manier voor je oplossen. De coulance regeling van de fabrikant, van een defect buiten de garantie periode, zijn afhankelijk van ouderdom en gebruik. Plasmavisie heeft ook een vakbekwame reperateur die bij je... Lees meer

Plasmavisie en vervoersbedrijven behandelen jouw bestelling met de grootste zorg. Mochten artikelen toch visuele schade hebben opgelopen dan dien je dit binnen 48 uur te melden. Ook dien je jouw bestelling na levering binnen 48 uur te controleren op compleetheid. Producten welke voorzien zijn van een stekker dien je ter controle ook aan te sluiten. Melding na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en of levering niet overeenstemmend met de orderbevestiging vallen niet onder garantie of... Lees meer

Omdat een afstandsbediening een gebruikersvoorwerp is en een accessoire is van een product en deze gevoelig is voor vloeistof en stoten geven wij hierop 6 maanden garantie. Omdat een afstandsbediening vaak op de tafel ligt of op de bank en er vloeistof over kan vallen of deze valt van de tafel, de bank of uit de hand kan hierdoor een mankement ontstaan. Buiten de 6 maanden kunnen wij uiteraard een nieuwe voor je bestellen, maar hier zijn dan kosten aan verbonden.

Je kunt tijdens het bestellen van een product in het bestelproces bij opmerkingen een offerte aanvragen voor het verlengen van de garantie naar 5 jaar totaal, mits mogelijk bij dit product, of je kunt dit per email aanvragen. Dit is uitsluitend mogelijk voor aankopen door consumenten. Voor zakelijke aankopen is dit niet mogelijk.

Copyright 2004 - 2018 Algemene Voorwaarden - Privacy Policy - Cookie statement Copyright © 2016 Magento. All rights reserved.