Vanwege de vakantie periode van dinsdag 19-08-19 t/m donderdag 31-08-19 zijn de openingstijden van onze showroom en telefonische bereikbaarheid van 12:00 t/m 14:00 uur i.p.v. de reguliere tijden. Bereikbaarheid per email en de verzendingen gaan zoals u van ons gewend bent.

Wat te doen als een product een defect heeft?

Bij een defect aan je product vul je het storingsformulier in. Dit formulier is te vinden via de link onderaan elke pagina van deze site in de footer. Wij adviseren voor een snelle en correcte afhandeling dit formulier volledig en correct in te vullen. Je krijgt van Plasmavisie verdere instructies. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welke formaat TV verschilt per fabrikant. Bij alle overige producten stuur je het product naar Plasmavisie of brengt deze langs in ons Experience Center te Barneveld. De kosten voor de retourzending naar Plasmavisie binnen de garantietermijn is in alle gevallen voor jou als consument. De kosten voor retourzending van het product naar jou, na de reparatie, zijn voor de rekening van Plasmavisie. Je betaalt tijdens de garantieperiode geen arbeidsloon en geen materiaalkosten.

Copyright 2004 - 2018 Algemene Voorwaarden - Privacy Policy - Cookie statement Copyright © 2016 Magento. All rights reserved.