Klantenservice.

Bekijk hier de meest gestelde vragen.


Retourneren - Herroepingsrecht

Plasmavisie en vervoersbedrijven behandelen jouw bestelling met de grootste zorg. Mochten artikelen toch visuele schade hebben opgelopen dan dien je dit binnen 48 uur te melden. Ook dien je jouw bestelling na levering binnen 48 uur te controleren op compleetheid. Producten welke voorzien zijn van een stekker dien je ter controle ook aan te sluiten. Melding na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en of levering niet overeenstemmend met de orderbevestiging vallen niet onder garantie of... Lees meer

Je kan een artikel ook ruilen als je dat wenst. Je koopt bijvoorbeeld bij Plasmavisie een TV en na het op zicht controleren vind je dat de TV te groot of te klein is of niet naar wens. Neem dan contact met ons op per telefoon of per email. Je kan dan de TV ruilen voor een groter of kleiner exemplaar of een ander model. Indien je de TV langer hebt gebruikt dan 2 uur dan is dit ook altijd mogelijk maar zullen wij hiervoor wel extra kosten in rekening brengen. Afhankelijk van hoelang je het... Lees meer

In de bedenktermijn van 14 dagen kun je alleen het artikel op “zicht” controleren zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u als consument het geleverde ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat ook in de winkel zou mogen. Dat wil zeggen dat je het kunt vergelijken met hetgeen wat je op de site hebt gezien. Je kunt het product maximaal 2 uur gebruiken en mag deze niet alvast bevestigen aan de muur.... Lees meer

Om je product aan te melden voor retourneren dien je het contactformulier in te vullen op onze webshop of een e-mail te sturen. Zodra de aanvraag is afgerond zal de klantenservice van Plasmavisie je binnen 2 werkdagen instructies toezenden om het product op te sturen. De kosten voor het retourzenden zijn voor jou.

Indien je wenst zelf niet zorg te dragen voor het retourneren van de bestelling kun je dit ook door Plasmavisie laten doen. Je dient voor een ophaalafspraak telefonisch of... Lees meer

Bij Plasmavisie kun je een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De 14 dagen tellen vanaf de dag dat je je artikel(en) hebt afgehaald of afgeleverd hebt gekregen. Neem voor retournering telefonisch of per email contact op met ons.

Een belangrijke voorwaarde van retournering is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. Ook de originele verkoopfactuur dien je te retourneren... Lees meer

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport als je het product zelf retourneert. Wij adviseren daarom dat je voor een transportverzekering zorgt indien je een pakket aan ons retourneert. Bij alle bestellingen die worden geretourneerd voor creditering of omruiling, draag je zelf de kosten voor de retourzending. Indien je kiest dat de producten worden afgehaald door Plasmavisie dan worden de producten door ons gecontroleerd en meegenomen. Vanaf... Lees meer

Mocht je het product willen retourneren dan dien je de verpakkingen zo goed als in volledige nieuwstaat aan ons terug te sturen. Uit voorzorg geven wij je daarom de volgende tips mee:

 -Sommige producten worden geleverd in een doos met verwijderbare doppen, zoals bij televisies, in dit geval verwijder je deze doppen en is de televisie gemakkelijk uit de doos te halen.

- Je dient het plakband voorzichtig in de naden open te snijden (niet eraf scheuren, dit zal de doos... Lees meer

Bij het fysiek afhalen in ons experience center gelden de regels, zoals bij koop op afstand, officieel niet. Wij zijn wettelijk niet verplicht de aankoop te annuleren of het geld terug te geven indien je niet tevreden bent met het product. Toch hebben we een omruilservice ingesteld, onder dezelfde voorwaarden van het herroepingsrecht zoals je online een artikel besteld.

Copyright 2004 - 2018 Algemene Voorwaarden - Privacy Policy - Cookie statement Copyright © 2016 Magento. All rights reserved.