LG DS95TR
Heeft u een vraag over dit product?
- {scrollToBlock('product.attributes')});"> Specificaties
- {scrollToBlock('product.accessories')});"> Accessoires
- {scrollToBlock('product-guarantee')});"> Garantie
- {scrollToBlock('product-delivery')});"> Verzenden
- {scrollToBlock('product-video')});"> Video
- {scrollToBlock('product-installation')});"> Installatie
- {scrollToBlock('product-purchase-tv')});"> Aanschaf TV
LG DS95TR soundbar
Verbeterd geluid met LG TV's AI-processor. De perfecte match voor je LG TV, de LG soundbar heeft TV Sound Mode Share, die de geluidsprocessor van je LG TV gebruikt om de inhoud waar je van houdt te analyseren en helderder, beter geluid te leveren, of je nu films kijkt, het nieuws bijhoudt of naar muziek luistert. Om natuurlijk en realistisch geluid te leveren, maakt AI-kamerkalibratie gebruik van een interne microfoon en ruimtelijke-waarnemingstechnologie om de ruimte te analyseren.
Dolby Vision & Dolby Atmos
Hoor het verschil met het fantastische 3D-geluid. Deze LG soundbar ontmoet Dolby Vision, Dolby Atmos en DTS:X om je huis te transformeren in een theater, voor een unieke entertainmentervaring bij je favoriete films. Vul de kamer met het ultieme cinematografische surroundgeluid. De LG soundbar ondersteunt draadloze connectiviteit voor de 9.1 ch-uitgang voor een indrukwekkend tv-geluid. Hoge resolutie audio levert 96 kHz bemonsteringsfrequenties en 24-bit diepte, voor een nauwkeuriger geluid en een aangenamere luisterervaring.
LG soundbar en Meridian
De LG TV afstandsbediening voor maximaal gemak. Met de LG TV afstandsbediening wordt gemak nog een stapje groter. Je kunt het vermogen, het volume en de geluidsmodi van de soundbar bedienen met dezelfde afstandsbediening die je voor de LG TV gebruikt. Luister naar Spotify met spectaculaire, levensechte audio. LG's samenwerking met Meridian Audio, een leider in hoge-resolutie audio, is synoniem met oplossingen die het genieten van muziek en films naar een hoger niveau hebben gebracht. Ervaar de ultieme geluidsprestaties met LG soundbars.
9.1.5ch surround
Echt spectaculair 9.1.5ch ultiem geluid. 9.1.5 kanaals audio, 810W vermogen, drievoudige up-firing kanalen, 3 achterluidsprekers, en een subwoofer - LG soundbar DS95TR is het complete pakket met helder en spectaculair geluid voor een opgewaardeerde surroundsound-ervaring.
Up-firing luidsprekers
Hoor geluid op een geheel nieuwe manier met drievoudige up-firing kanalen. Maak kennis met LG's up-to-date geluidstechnologie-drie up-firing kanalen. Dit betekent dat de LG soundbar DS95TR een genuanceerde ervaring biedt met een heldere stem en een breder geluidsbeeld. Geniet thuis van de meest spectaculaire geluidservaring. Up-firing luidsprekers achter voor kamervullend geluid. Hoor geluid overal om je heen met echt spectaculair surround sound. De 3-weg achterluidsprekerset met 6 kanalen biedt een breder geluidsbeeld waarbij het geluid 135 graden bestrijkt. Zo kun je hem vrijer in je ruimte plaatsen en je in-home bioscoopervaring perfectioneren.
Draadloze subwoofer
Nieuwe draadloze subwoofer laat de bas brullen. Voel een sterkere, diepere bas in je favoriete songs en films. De nieuwe draadloze subwoofer en de grotere ingebouwde woofer raken lage tonen met gemak, met een verhoogd volume, geluidsdruk en baskwaliteit die over een langere afstand worden overgebracht.
Merk | LG |
---|---|
Type geluid systeem | Soundbar |
Geluidsvermogen | 810 watt |
Draadloze subwoofer | Ja |
Aantal HDMI ingangen | 2 ingangen |
Aantal USB-poorten | 1 poort |
Optische digitale audio aansluiting | Ja |
Bluetooth ingebouwd | Ja |
Dolby Atmos | Ja |
WiFi | Ja |
Draadloze achterspeakers compatible | Ja |
Afmeting | 1250 x 63 x 135 mm = soundbar |
Garantie
Op alle producten aangekocht bij Plasmavisie verlenen wij minimaal fabrieksgarantie van 2 jaar. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welk formaat televisie dit gebeurt, verschilt per fabrikant. Bij alle overige producten stuur je het product naar Plasmavisie of breng je deze langs in ons filiaal te Barneveld.
Bij een defect of storing bij een televisie en alle overige producten vul je het storingsformulier in. Plasmavisie heeft van jou nodig bij een defect of storing: je gegevens, factuurnummer, serienummer en typenummer van het product. Je krijgt van Plasmavisie verdere instructies.
Servicepakket Plasmavisie:
Plasmavisie biedt jou als klant een servicepakket aan. Voor het bedrag vanaf € 19,95 krijg je 3 jaar garantie op een televisie, gratis retourneren en verzekerd transport. De hoogte van het bedrag staat aangegeven bij het product zelf. Wil je het product retourneren binnen de bedenktijd dan ontvang je van Plasmavisie een retourlabel of deze word afgehaald door Plasmavisie. Wil je het product behouden dan krijg je 3 jaar garantie totaal.
Servicepakket | Standaard |
---|---|
3 jaar garantie | 2 jaar garantie |
Gratis retourneren in de bedenktijd | Retourneren op eigen kosten |
Transport verzekerd vervoer | Eigen risico transport bij retour |
Garantie uitbreiden Plasmavisie:
Veiligheid en bescherming, overal en altijd. Bescherm wat je dierbaar is vanaf de eerste dag met de garantieoplossing van onze betrouwbare partner Wertgarantie, de specialist in verzekeringen en garantieoplossingen. Wij bieden je de juiste dekking voor je elektronica. Je kunt de verzekering afsluiten tot 30 dagen na aankoop van je apparaat.
Een extraatje voor jouw: de premium optie
De premium optie bevat niet alleen alle voordelen uit de basis dekking, maar ook slijtage en nalatigheidc en ongevallen. Optioneel ben je ook beschermd tegen diefstal.
Uw voordeel met Wertgarantie
Eenvoudige garantie-oplossingen, een goede prijs-kwaliteitverhouding alsmede een snelle afhandeling zijn voor ons de belangrijkste argumenten voor een betrouwbare samenwerking.
Als niets meer werkt… of het nu gaat om een ongeluk, een technisch defect of slijtage – wij laten repareren en onze partner Wertgarantie betaalt jouw reparatiekosten. Kies voor extra zekerheid voor jouw toestel en bescherm jezelf nu tegen reparatiekosten en neem de zekerheid voor jouw nieuwe appaat.
Zorgeloos genieten
Helaas geldt de fabrieksgarantie op jouw nieuwe apparaat slechts 2 jaar en enkel op materiaal-, constructie- en productiefouten. Deze fouten komen maar zelden voor, zeker de eerste jaren. Met Al Risk Flex is jouw apparaat vanaf € 3,- per maand veel uitgebreider beschermd. En als je volledige zekerheid wilt hebben, kies je voor onze premiumdekking van € 2,- extra per maand. Zelfs diefstal is te verzekeren voor € 2,- per maand.
We doen er alles aan om jou zorgeloos te laten genieten van je nieuwe apparaat. Reparatie of vervanging wordt snel en vakkkundig geregeld. Er geldt geen eigen risico.
Heb je schade aan je apparaat? Geen probleem, neem contact op met ons en en wij regelen de rest voor je. Je hoeft helemaal niks meer te doen. Is reparatie niet meer mogelijk? Dan ontvang je de dagwaarde of de aankoopbijdrage (minimaal € 150,-) voor de aankoop van een nieuw apparaat.
Na de eerste twee verzekeringsjaren stijgt de minimale aankoopbijdrage met € 25,- per jaar, wanneer er geen schade wordt geclaimd. Je kunt je apparaat tot 10 jaar verzekeren.
Jouw voordelen in één oogopslag:
Omschrijving | Na de fabrieksgarantie | Basisdekking All Risk Flex | Premiumdekking |
---|---|---|---|
Materiaal-, constructie- en productiefouten | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Materiaalkosten, voorrijkosten en arbeidsloon | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Electronische schade | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Valschade | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Ondeskundig gebruik | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Implosie/explosie | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Brand- en bliksemschade | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Water- en vochtschade | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Slijtage | ❌ | ❌ | ✔️ |
Nalatigheid | ❌ | ❌ | ✔️ |
Ongevallen | ❌ | ❌ | ✔️ |
Prijstabel:
Prijs van het apparaat | Per maand | Korting bij vooruitbetaling | Jouw voordeel |
---|---|---|---|
tot € 1.000,- | € 3,- | 60 maanden € 162,- | € 18,- |
tot € 2.000,- | € 4,- | 60 maanden € 216,- | € 24,- |
tot € 10.000,- | € 6,- | 60 maanden € 324,- | € 36,- |
Premiumdekking | € 2,- extra | 60 maanden € 108,- | € 12,- |
Diefstaldekking | € 2,- extra | 60 maanden € 108,- | € 12,- |
Voorbeeld uitkering bij totaal verlies of no-claim:
Jaartal | Dagwaarde in procent | Dagwaarde in bedrag | Aankoopbijdrage bij no-claim |
---|---|---|---|
Jaar 1 | 100% | € 1.000,- | € 150,- |
Jaar 2 | 100% | € 1.000,- | € 150,- |
Jaar 3 | 80% | € 800,- | € 175,- |
Jaar 4 | 70% | € 700,- | € 200,- |
Jaar 5 | 60% | € 600,- | € 225,- |
Jaar 6 | 50% | € 500,- | € 250,- |
Jaar 7 | 40% | € 400,- | € 275,- |
Jaar 8 | 30% | € 300,- | € 300,- |
Jaar 9 | 20% | € 200,- | € 325,- |
Jaar 10 | 10% | € 100,- | € 350,- |
Klik op de onderstaande banner en sluit jouw verzekering af:
Verzenden
Alle producten die je besteld via onze website worden standaard bezorgd door Plasmavisie of PostNL pakketten of Connected Logistics.
Als je voor 22:00 besteld dan wordt de order meteen verwerkt en verzendklaar gemaakt en gaat dezelfde avond nog mee met de transporteur.
Bij het bezorgen door onze eigen dienst krijg je een email met tijdsindicatie de dag/avond van te voren en zal de chauffeur je van te voren bellen of een bericht sturen zodra deze onderweg is naar jou toe.
Bij het bezorgen door Connected Logistics krijg je een email de dag/avond van te voren en krijgt u een tracking nummer waarmee u de chauffeur live kunt volgen.
Bij het bezorgen door PostNL pakketten ontvang je een dag/avond van te voren een track en trace nummer waarmee je kan zien in welk tijdsblok ze komen bezorgen.
Verzenden binnen Nederland is gratis. Voor de Waddeneilanden en Belgie zijn de verzendkosten € 49,-. Voor de Waddeneilanden sturen wij u apart een betaallink na het plaatsen van een order.
Verzendmethodes en levertermijn
Plasmavisie vanaf 55 inch = 24-48 uur
PostNL pakketten tot 55 inch = 24-48 uur
Connected logistics vanaf 55 inch = 24-72 uur
Bezorgmogelijkheden en afhalen
Leveringen zijn mogelijk van Maandag t/m Zaterdag. Een bestelling kan ook op afspraak worden afgehaald.
Levertijd
Voorraad
Producten op voorraad worden na je bestelling direct verzonden en binnen 24 - 72 uur geleverd mits voor 22:00 uur besteld. Wij leveren 6 dagen per week behalve op Zondag. Producten die je besteld onder rembours of met Spraypay of naar Belgie kunnen 1 dag extra levertijd hebben.
Als je kiest voor betaling per bankoverschrijving, dan zullen wij jouw bestelling verzenden zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Installatie
Bij bestellingen met installatieservice nemen wij binnen 5 werkdagen, na het plaatsen van de bestelling, contact met jou op voor het maken van een afspraak. Wij moeten dit namelijk inplannen op route voor onze monteurs waardoor levering met installatie niet de volgende dag mogelijk is.
Levertijd 3-7 werkdagen
Levertijd 3 tot 7 werkdagen wil zeggen dat het product, ter indicatie, in 3 tot 7 werkdagen bij Plasmavisie geleverd is vanuit de leverancier. Dit product is dan ook daadwerkelijk al besteld bij de leverancier voor onze voorraad. Dit is een indicatie / verwachting en uiteraard kan het voorkomen dat het iets langer duurt. Na binnenkomst van je bestelling bij Plasmavisie nemen wij contact met je op voor het bezorgen of een afhaal afspraak. Bij verzenden wordt jouw bestelling bij binnenkomst nog dezelfde dag verzonden indien mogelijk.
Niet in voorraad
Niet in voorraad wil zeggen dat wij het product niet in ons magazijn hebben en waarschijnlijk niet binnen 3 tot 7 werkdagen leverbaar is. Je kunt altijd bij ons informeren naar een leverindicatie.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben of de bestelling annuleer als deze al verzonden is?
De eerste bezorgpoging is altijd gratis. Als een product op voorraad is kunt u tijdens het bestellen een datum aangeven als bezorgdag. Bij producten die een levertijd hebben kunt u geen bezorgdatum kiezen en nemen wij, als uw bestelling binnen is, contact met u op voor een bezorgdatum. Als u de bestelling annuleert nadat deze al verzonden is dan zullen wij de gemaakte transportkosten verrekenen met de terugbetaling.
De bezorgdienst van PostNL levert in een 3-uurs tijdvak en je kan de bestelling volgen via real-time track en trace.
De bezorgdienst van Plasmavisie levert in een 4-uurs tijdsvak en word u van tevoren gebeld of krijgt u van te voren een bericht voor een indicatie van de aankomsttijd. Hiermee sluiten we uit dat we elkaar mislopen.
We verwachten dan ook dat er iemand aanwezig is, op het door u aangegeven adres, om de bestelling aan te nemen op de aangegeven bezorgdag en binnen het vooraf gedeelde tijdvenster. Mocht het gebeuren dat u er niet bent door omstandigheden, geef dit dan aan Plasmavisie en PostNL op tijd aan, dan bieden wij de bestelling, op een met u overeengekomen andere datum, opnieuw aan.
Als er op de gekozen of overeengekomen bezorgdatum niemand aanwezig is, op het aangegeven adres, dan zal het bedrag voor de tweede bezorgpoging aan u worden doorberekend. Dit moet dan direct worden afgerekend aan de chauffeur die de bestelling komt bezorgen door middel van een pin transactie.
Kosten 2e bezorgpoging
Televisies t/m 55 inch: 19,95 euro ( 1-mans distributie )
Televisies groter dan 55 inch: 49,95 euro ( 2-mans distributie )
Overige producten: 9,95 euro ( PostNL paketten )
Contactgegevens wijzigen bezorgdatum
Extra@Home van PostNL: 088-8686868
Plasmavisie: 0342-421000 of info@plasmavisie.nl
Wij verkopen onze producten tegen een zo'n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland profiteren van de laagst mogelijke prijs voor elektronica. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van een normale winkel. Onze marges zijn zo klein dat het helaas niet mogelijk is de tweede bezorgpoging of annulering van uw bestelling na verzending voor onze rekening te nemen. Vandaar dat wij streng moeten zijn met deze policy.
Installatie service Plasmavisie
Nieuwe TV gekocht of je wilt deze gaan aanschaffen? Elders gekocht en je komt er niet uit? Je wilt de TV van de standvoet naar aan de muur of andersom? Wij bieden verschillende pakketten waarmee je eenvoudiger plezier van je aankoop hebt. Afhankelijk van je wensen helpen we je bijvoorbeeld bij de installatie en/of stellen we randapparatuur in. Handig als je zo makkelijk mogelijk gebruik wilt maken van je aankoop!
Je hebt de keuze uit verschillende pakketten zodat je zelf kunt bepalen waarmee wij je helpen. Onze installatiespecialisten rijden dagelijks door heel Nederland om bij klanten de TV helemaal naar wens te installeren. Je hebt daardoor geen installatiestress en het gebeurt goed! Onze specialisten doen het immers dagelijks! Dat is pas gemakkelijk én je weet zeker dat je apparatuur op de juiste wijze is geïnstalleerd!
Heb je vragen of interesse? Neem gerust (vrijblijvend) contact op met onze klantenservice. Wij plannen graag een bezorgafspraak voor je in. Wij installeren alleen in Nederland en niet op de Waddeneilanden of in Belgie.
Bij bestellingen met installatie is voor 22:00 uur besteld, binnen 24 - 48 uur geleverd niet mogelijk. Wij moeten dit inplannen en nemen, na de bestelling, binnen 5 werkdagen contact met je op voor het maken van een afspraak.
Bij de installatie aan de wand is een muurbeugel niet inbegrepen en deze is eventueel apart te bestellen.
De locatie waar we je televisie installeren dient goed bereikbaar te zijn en eventuele oude apparatuur al verwijderd van deze locatie. Er dient een goed werkend aansluitpunt voor de TV aanwezig te zijn. Eventuele aansluitkabels voor TV of netwerk of apparatuur dien je apart bij het product aan te schaffen. Er worden geen aanpassingen gedaan van bouwkundige aard.
Zorg dat je voor installatiepakket 3 en 4 het wachtwoord voor je eventuele draadloze netwerk paraat hebt en account gegevens van de desbetreffende televisie fabrikant. Het is tegenwoordig een vereiste van de fabrikant om een account te hebben om alle Apps te kunnen downloaden.
Installatiepakket 1 standvoet € 79,95 | Installatiepakket 2 muurbeugel € 129,95 |
---|---|
Bezorgen en uitpakken televisie | Bezorgen en uitpakken televisie |
Montage op standvoet | Montage aan een muurbeugel |
Eventueel aanwezige randapparatuur aansluiten | Eventueel aanwezige randapparatuur aansluiten |
Televisie aanzetten en controleren op werking | Televisie aanzetten en controleren op werking |
Installatiepakket 3 standvoet € 149,95 | Installatiepakket 4 muurbeugel € 199,95 |
Bezorgen en uitpakken televisie | Bezorgen en uitpakken televisie |
Montage op standvoet | Montage aan een muurbeugel |
Eventueel aanwezige randapparatuur aansluiten | Eventuele aanwezige randapparatuur aansluiten |
Eventueel nieuwe soundbar installeren en aansluiten | Eventuele nieuwe soundbar installeren en aansluiten |
Televisie op internet/wifi aansluiten | Televisie op internet/wifi aansluiten |
Eventueel CI+ module en digitale zenders installeren | Eventuele CI+ module en digitale zenders installeren |
Accountgegevens fabrikant invoeren en inloggen | Accountgegevens fabrikant invoeren en inloggen |
Apps downloaden | Apps downloaden |
Eventuele software update uitvoeren | Eventuele software update uitvoeren |
Uitleg bedienen televisie | Uitleg bedienen televisie |
Doet Plasmavisie mee aan acties fabrikant
Nee, in de meeste gevallen niet, tenzij nadrukkelijk aangegeven bij het product zelf op de productpagina op onze website. De reden hiervoor is dat Plasmavisie er niet voor kiest om adviesprijzen te hanteren op producten wat vaak een eis is van de desbetreffende fabrikant. Wij hanteren scherpe prijzen en in de meeste gevallen ben je dan nog steeds voordeliger uit. De fabrikanten hanteren op hun website een deelnemerslijst waarin de winkels en/of webshops worden vermeld die meedoen met een actie op een product.
Alle onze televisies zijn geschikt voor de NL markt
Al onze toestellen zijn enkel geschikt voor de Nederlandse en Belgische markt. Dit zie je als je het toestel aanzet en de begeleiding van je toestel in het Nederlands ziet. Je kan dus ook kiezen in het menu voor Nederland of Belgie. Als je bij landkeuze Nederland of Belgie kiest dan stelt de tv zichzelf helemaal in voor het gekozen land. De televisies zijn gewoon voorzien/ingeschakeld van de Benelux software. Alle toestellen werken met een CI+ module van Ziggo en alle andere digitale tv providers. Deze zul je dan ook tegen komen in het menu. Uiteraard heb je ook alle beschikbare Nederlandse Apps zoals o.a. Netflix, Videoland, Youtube en nog veel meer.
Hoe hanteert Plasmavisie zulke scherpe prijzen
Onze televisies worden ingekocht via diverse leveranciers/distribiteurs uit zowel Nederland als Europa. Hierdoor heb je verschillende distribiteurscodes. Dit komt met name bij Samsung en LG voor. Omdat wij ook inkopen via de Europese distribiteur kunnen wij hierdoor vaak onze goede prijzen hanteren waar jij als consument van kan profiteren. Je hebt hierbij gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie aan huis. We bepalen onze eigen prijzen, en werken we niet met hoge marges maar leveren we gewoon een product tegen een eerlijke prijs die overeenkomt met de prijzen zoals door de gehele EU.
Het kan door onze manier van inkopen soms voorkomen dat er op een geleverde Samsung tv soms een andere code op staat (distribiteurscode) Als je bijvoorbeeld een DU8070 besteld kan je eventueel een DU8072 geleverd krijgen of XXN is bijvoorbeeld XXH en bij LG bijvoorbeeld een OLED55C46LA kan de de 6 een ander nummer zijn, maar alle toestellen zijn identiek, want er komt daadwerkelijk maar 1 model uit de fabriek voor heel Europa. De tv's die wij leveren zijn enkel geschikt voor de Nederlandse markt (voorzien of inschakeling van Benelux software zoals de NL distribiteurs) en dus gegarandeerd geschikt voor Ziggo alle andere CI+ providers en werken dus uitstekend met de digitale TV modules en beschikken ook over alle Nederlandse Apps zoals Netflix, Videoland, enzovoort en digitale Nederlandse handleiding in de tv. Zodra je de tv aanzet en kiest voor landkeuze Nederland dan stelt de tv zichzelf helemaal in voor het gekozen land.
Koopt Plasmavisie tv's ook in het buitenland in
Wij kopen de tv's waar wij denken de beste prijs te kunnen krijgen, wat zich er dan ook direct in vertaald dat we dit voordeel doorvertalen naar onze klant, dit kan echter ook vaak genoeg zijn dat we dit wel in Nederland inkopen. Dit is zoals de Europees parlement de vrijheid van handel binnen de Europese economische ruimte dan ook ziet. Wij kiezen ervoor om met een bepaald deel van assortiment met EU modellen te werken, dit doen we zodat wij volledig onafhankelijk kunnen werken en niet zoals andere grote organisaties vastzitten aan prijzen die fabrikanten trachten voor te schrijven. De kwaliteit blijft hetzelfde.
Wat is nu het verschil tussen een Benelux en een EU model ofwel XXH Hongaars model
Laten we direct beginnen dat er geen Hongaarse landcode is, dit wordt vaak gezegd, ook door de fabrikant zelf, om mensen 'bang' te maken. Een H model staat vanaf de fabriek ingesteld op local set EU (Europa) en betreft een Europees model en niet zoals Samsung zegt een H van Hongarije. Dit staat ook op de productsticker aan de zijkant de doos, hierop staat zelfs expliciet aangeven: NL (Nederlands) Het verschil tussen een XXN en XXH model is dat bij gebruik van een Ziggo module de netwerk ID en frequentie niet standaard ingesteld staan. Indien de local set aangepast wordt, wat dus in de fabriek gebeurd voordat ze bijvoorbeeld aan Samsung Benelux worden geleverd, staat deze code er wel in. Het is dus puur een instelling vanaf de fabriek die in elke tv al zit als hij de fabriek verlaat. Het is dus geen software of hardware wat aangepast wordt maar een simpele instelling die Samsung zelf op de tv heeft zitten. Er wordt ook daadwerkelijk maar 1 model van een bepaald type gemaakt voor heel Europa en niet speciaal een ander model met andere software of hardware. Dit hadden ze overigens op hun eigen website ook staan, maar deze pagina is offline gehaald. Verhalen als dat de tuner anders zou zijn is absoluut niet waar, het is namelijk de module welke het gecodeerde signaal ontsleuteld en niet de tv. De instelling in de tv welke op elk model zit, welke binnen de EU verkocht wordt, bepaald of de installatie bij Ziggo automatisch of handmatig gaat. Alle modellen die Plasmavisie verkoopt zijn standaard ingesteld op de Benelux waardoor u een exact dezelfde ingestelde tv krijgt als u hem bijvoorbeeld bij een grotere bekende organisatie zou kopen.
Heeft u een vraag over dit product?
Plasmavisie aanbieding
Plasmavisie geeft je als klant wat extra's voor een minimaal bedrag.3 jaar garantie op een televisie, kosteloos retourneren en verzekerd transport.
Voor maar een bedrag vanaf € 19,95.
Installatie service
Wil je een installatie bij je aankoop?Onze installatie specialisten kunnen de TV helemaal naar wens installeren.
Je hebt daardoor geen installatiestress en het gebeurt goed!
Gespreid betalen
Plasmavisie bied je als klant een extra gemakkelijke betaalservice.Je hoeft niet alles ineens te betalen.
Het is mogelijk om gespreid te betalen in 12 tot 36 maandelijkse termijnen.